15.4.09

Zandvoort aan zee










Today was a sunny and warm spring day again. The last one this week if you want to believe the weather forecast. So I went to the beach by myself, while C was at daycare and the rest of the world were at work. I went to Zandvoort, because that's the only beachspot you can travel by train from the city (I don't ride a car). In summertime you don't want to go to this very touristic and crowded place, but today it was perfect. The season is just started and everyone was smiling. It was calm and pleasant. Drinking coffee in the sun, dipping my feet in the icecold sea-shore, enjoying the wind in my hair and walking through the little village. All this with no child-time-schedule or impatient man on my side (sorry P).
What a day!

5 opmerkingen:

NoeKs blogt... zei

Hoi!
Ik plaats de foto's als kleinste formaat (ze zijn van zichzelf al klein, anders blijven ze groot in blogger staan...) en dan centreren. Als ze klein genoeg zijn, kun je er meestal wel 2 naast elkaar zetten....
Succes, als het nog niet lukt, of onduidelijk is, dan hoor ik het wel!

zoloma zei

It's paradise !!!

Rynke zei

Heerlijk! Er is daar ook een klein juttersmuseum, bij die toiletten, ken je het?

Ga ook vaak naar Zandvoort met de trein. En laatst met de fiets in de trein bij Castricum eruit en dan fietsen naar Egmond e.o. ... ook erg leuk :)

Anoniem zei

Hi Muriel, dat is mijn huisje wat je daar op de foto gezet hebt in Zandvoort! Van mij en mijn zusje. grappig hoor! Carla

nata zei

So nice !